Budapesti UEFA-konferencia: fókuszban a modern kommunikáció

2024. február. 29., 16:22   |    

Budapesti UEFA-konferencia: fókuszban a modern kommunikáció

Háromnapos szakmai programnak adott otthont Budapest a héten. A kommunikációs és marketingtémák között kiemelten szerepelt a játékvezetők toborzása, a mesterséges intelligencia lehetséges használata, a saját gyártású dokumentumfilmek készítésének lehetősége, továbbá a közösségi média adatalapú, tudatos használata.

Az UEFA Grow konferenciát a Magyar Labdarúgó Szövetség nevében Balogh Gabriella elnökségi tag, a marketing- és médiabizottság elnöke nyitotta meg, aki üdvözölte a szakembereket az újabb rangos nemzetközi eseményen, amelyet a magyar fővárosban szervez meg az Európai Labdarúgó-szövetség (UEFA). Kiemelte, hatalmas lehetőség, hogy a labdarúgáson keresztül, elsősorban a közösségi médiának köszönhetően, jelentős közönséget lehet elérni és megszólítani, ugyanakkor fontos napirendre tűzni a felelősség kérdését is.

A konferencia első napján Roberto Rosetti, az UEFA játékvezetésért felelős vezetője, a 2006-os és 2010-es világbajnokságon is közreműködő olasz szakember is beszédet tartott, a VAR-alkalmazás mellett beszélt az UEFA játékvezetőket toborzó kampányának eredményeiről. Rosetti találkozott Budapesten Hanacsek Attilával, az MLSZ játékvezető bizottságának elnökével is, aki szintén csatlakozott a játékvezetők bevonását érintő panelbeszélgetéshez.

A második nap sztárelőadója Roberto Martínez, a portugál válogatott szövetségi kapitánya volt, aki budapesti előadásában kiemelte a jó kommunikáció jelentőségét. – A legjobb tanács, amit kommunikációs szakembertől kaptam az volt, hogy legyek önmagam akkor is, amikor a kamerák előtt beszélek. A korábbi Premier League-edző hozzátette: vannak helyzetek, amikor meg kell védeni a játékosokat, például, amikor a magánéletük, vagy a karrierjük következő átigazolásáról kérdezik őket egy fontos válogatott összecsapás előtt, de minden más esetben a nyílt, önkritikus hozzáállás a megfelelő.

Az 55 tagszövetség, több mint 100 szakemberének részvételével rendezett konferencia zárónapján a közelgő Európa-bajnokság előkészületei és kommunikációs feladatai kerültek szóba.


Címkék:

A hírkategória további hírei

Főszponzoraink

  • Adidas
  • OTP Bank
  • TMP
  • Mol GBS