Családbarát példák a magyar kluboktól

2013. május. 11., 20:49   |    

Családbarát példák a magyar kluboktól

A Sport TV a Magyar Labdarúgó Szövetséggel karöltve 2013-ban is megkeresi az OTP Bank Liga leginkább családbarát stadionját. A klubok komolyan veszik a versengést, a program keretein belül igyekeznek a lehető legtöbbet tenni a szurkolókért, akik ezt mostantól a Facebookon leadott szavazatokkal hálálhatják meg.

A rengeteg újítás és program bizonyítja, a klubok fontosnak tartják a Sport TV és az MLSZ Családbarát Stadion kezdeményezését, igyekeznek a szurkolók kedvében járni. Az elmúlt pár hétben sokat tettek azért, hogy több teljes család, gyermek és nő látogasson ki az OTP Bank Liga mérkőzéseire. A fődíj nem csekély, a Sport TV 10 millió forint értékű reklámfelületet, valamint az MLSZ-szel közösen 1 millió forint készpénzt ajánlott fel a végső győztesnek, amit kizárólag arra költhet, hogy szurkolóinak még jobb feltételeket teremtsen.

Kiemelkedő példából nincs hiány. Diósgyőrben büszkék arra, hogy meccsről meccsre egyre több nő és gyerek szurkol a csapatnak. Sőt, a napos oldalon új, ülőhelyes lelátót alakítottak ki, ami árban és minőségben is optimális választás a családok számára. A környékbeli iskoláknak lehetőséget biztosítanak, hogy legyenek a DVTK vendégei, a 14 éven aluli gyermekek és 70 év feletti nyugdíjasok pedig regisztrációs jegy váltása után ingyenesen tekinthetik meg a hazai mérkőzéseket. A klubnál a mellékhelyiségeket folyamatosan fejlesztik, a szezon után pedig az egész stadiont felújítják.

Pécsen „Mecseki hadjárat” néven akciót hirdettek a klub Győr, Kaposvár és Pápa elleni mérkőzésére, amikor kilenc nap alatt háromszor játszott hazai pályán a PMFC. Akik mindhárom találkozóra vettek jegyet, könyvutalványt kaptak, összekötve ezzel a szurkolás és az olvasás élményét. Ezen felül további értékes ajándékokkal is kedveskedett a klub a PMFC-család tagjainak.

A 2011-es Családbarát Stadion versenyét a Győri ETO nyerte. Az ETO-nál mindent megtesznek a címvédés érdekében. Az ETO Parkban családi szektor üzemel, ahol animátor foglalkozik a gyerekekkel. Nőnap alkalmából ingyen mehettek meccsre a hölgyek, továbbá egy-egy mérkőzésre a helyi nyugdíjas klubokat, a nagycsaládosokat is meghívták. Családi tizenegyesrúgó versenyt és ETO-kívánságlufit szerveztek, valamint sorsolás alapján egy család együtt fagyizhat kedvenc játékosával, illetve vannak olyan szerencsés famíliák is, amelyek egy jóízű vacsora keretében az ETO Hotel teraszáról tekinthetnek meg egy-egy bajnokit. A meccsre járok három győri szórakoztató komplexumba is kedvezményes áron juthatnak be.

A kezdeményezés májusban új fejezetéhez érkezett. A szurkolók is megkapják a lehetőséget, hogy elmondják, náluk ki a nemes vetélkedés győztese. A Sport TV a saját Facebook-oldalán a hivatalos versenytől független közönségszavazást hirdet, ahol a nézők is leadhatják szavazatukat kedvenc stadionjukra, és még képet is feltölthetnek róla. Takács Rita, a Harmadik Félidő csinos műsorvezetője a Sport TV képernyőjén biztatja szavazásra a szurkolókat.


A hírkategória további hírei

Főszponzoraink

  • Adidas
  • OTP Bank
  • TMP
  • Mol GBS