Családbarát Stadion-kampány: megvédte címét a Győri ETO

2013. június. 20., 16:39   |    

Családbarát Stadion-kampány: megvédte címét a Győri ETO

2011-hez hasonlóan 2013-ban is a Győri ETO nyerte meg az MLSZ és a Sport TV által meghirdetett Családbarát Stadion-kampányt. A címvédő 1 millió forinttal, valamint a Sport TV felületén 10 millió forint értékű reklámkampánnyal gazdagodott.

2011 után 2013-ban is Győrbe került a leginkább családbarát klub címe. 2013 tavaszán a Sport TV és a Magyar Labdarúgó-szövetség helyszínen tartózkodó kollégái pontozólapokat töltöttek ki, többek között az infrastruktúrát, a hangulatot és a gyerekek, családok számára kínált egyéb kikapcsolódási lehetőségeket figyelembe véve. A végső győztes ETO a maximális 75 pontból 66,4-es átlagot ért el, és a Videotont, valamint a Diósgyőrt megelőzve végzett az élen.

Győrben minden korosztályra odafigyelnek: családi szektor üzemel, ahol animátor foglalkozik a gyerekekkel, nőnap alkalmából idén ingyen mehettek meccsre a hölgyek, egy-egy mérkőzésre a helyi nyugdíjas klubokat, a nagycsaládosokat is meghívták, családi tizenegyesrúgó-versenyt és ETO-kívánságlufit szerveztek, egy család együtt fagyizhatott kedvenc játékosával, egy másik família a bajnoki előtt az ETO Hotel teraszán vacsorázhatott, a bérletesek pedig három győri szórakoztató komplexumba is kedvezményes áron juthattak be.

„A Győri ETO FC-nek nagy motivációt jelentett a verseny. Egyébként is biztosan lettek volna akcióink és rendezvényeink, de így mi is plusz erőket mozgósítottunk. Nem csupán az ETO, de az összes NBI-es klub nevében szeretném megköszönni az MLSZ-nek és a Sport TV-nek, hogy megszervezték a programot” – mondta ezt Horváth Cs. Attila a bajnok Győri ETO FC klubmenedzsere.

„A családbarát verseny és a bajnokság sorrendje az első két helyen megegyezik. Ezért is fontos, hogy a klubok komolyan vegyék a kezdeményezést, mert ahol minőségi futball van, ott előbb-utóbb minőségi közönség is lesz. A csapatok feladata szórakoztatni a közönséget, a nézők feladata pedig, hogy jól érezzék magukat. Ha ezt olyan korszerű létesítményben tehetik, mint az ETO Park, a viselkedés is korszerű, európai lesz. A Magyar Labdarúgó Szövetség a jövőben is támogatni fogja a pozitív szurkolói kezdeményezéseket” – fogalmazott dr. Borbély Zoltán, jogi igazgató, az MLSZ szóvivője.

A Győri ETO FC rendkívül értékes díjazásban részesül. Az 1 millió forintos pénzdíjat (melyből 500 ezret az MLSZ, 500 ezret a Sport TV ajánlott fel) olyan célra használhatja fel, amivel szurkolói számára még kedvezőbb, vonzóbb feltételeket teremthet. Emellett a Sport TV 10 millió forint értékű reklámfelületet is biztosít a klub számára a 2013–14-es magyar bajnoki szezon Sport1-en és Sport2-n közvetített futballmérkőzéseinek környezetében.

„Az összkép és az üzenet a legfontosabb. A Sport TV és a Chello Central Europe missziónak tekinti, hogy miközben magyar bajnoki és kupamérkőzéseket közvetít, közösséget építsen. Szeretnénk, ha újra sikk lenne Magyarországon futballmérkőzésre járni. Ez úgy érhető el, ha a családokat, a gyerekeket és a lányokat is visszacsaljuk a stadionokba” – fogalmazta meg a kampány fő célját Máté Pál, a Sport TV főszerkesztője. Ehhez kapcsolódik, hogy az első osztályú klubok családbarát programjaiból a Sport TV 60 perces filmet készített, amit a Sport1 július 6-án 18 órától tűz műsorára.

A Családbarát Stadionok-verseny élmezőnye

1. Győri ETO FC 66,4 pont
2. Videoton FC 61,4
3. DVTK 60,3
4. Budapest Honvéd 56,1
5. MVM-Paks FC 56,0

A hírkategória további hírei

Főszponzoraink

  • Adidas
  • OTP Bank
  • TMP
  • Mol GBS